ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

vineri, 21 noiembrie 2014

Top Coat


   Hello!

   Am revenit cu o postare scurta pentru ca vreau sa va arat noile top coat-uri pe care le-am cumparat.Inca nu pot sa spun prea multe despre ele pentru ca nu le-am folosit,dar cu siguranta o sa fac cate o postare cand le folosesc.
   Primul este de la 1.Catrice cosmetics-Ombre Top Coat 01 Colour of Change care aplicat peste un lac de culoare deschisa isi schimba nuanta,cate straturi aplicam cu atatea nuante se inchide la culoare. 
 
 
   Celelalte trei sunt de la Essence: 2.Cracking Top Coat-01 crack me!black care initial am crezut ca este transparent,este defapt negru,dar imi place si asa :D 3.Glow in the night-18 fly firefly fly care este luminiscent si 4.Quick Dry-este un top coat simplu,transparent cu uscare rapida.
    Pentru ca in curand v-om avea un drum lung de facut am cumparat o cutie in care sa imi transport ojele in siguranta:
   Am cumparat-o dintr-un magazin de materiale de constructii,mi-a sarit in ochi din prima si m-am gandit ca v-a fi perfecta. :))

   Pana la urmatoarea postare va doresc o seara placuta!Pupici ManiQ I.M
 

4 comentarii:

  1. Pe Glow o am si eu ,una ombre am de la Sephora,nefolosite......normal :))))) su cutiuta am si eu de la magazin de pescuit :))))) ,am primit-o cadou de ziua mea e tare buna ,pup sa le folosesti cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu conteaza ca-s nefolosite,sa fie acolo la colectie sa stim ca le avem <3 Tot in magazinul de constructii am vazut o gramada de modele de cutii in care putem sa punem ustensilele de mani si la pret mult mai mic decat pe site-uri sau magazine de specialitate,ce-i drept ca aspect sunt mai simple si nu asa colorate,dar utile.Merci frumos! :*

      Ștergere
  2. abia astept sa vad top coatul ombre pe unghiute! nu prea am incredere... l am inceercat pe cel sephora si nu mi-a placut deloc :))
    ( andra katerina, nu ma pot conecta pe wordpress, zice ca nu detin identitatea mea :)))) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) buun.si eu sunt curioasa,sper sa il folosesc curand,dar am multe noi pe care vreau sa le incerc :*

      Ștergere