ManiQ I.M - Unghiuțe Iulia

vineri, 14 noiembrie 2014

NOTD

Pink & Purple

   E vineri si am revenit cu o postare scurta si anume manichiura zilei.In ciuda vremii din aceasta perioada,mi-am colorat unghiutele cu roz si mov sa ne mai inveselim putin :D
    Am folosit micuta oja achizitionata de curand Nail Art Neon Confetti de la Casuelle despre care pot spune ca nu acopera bine intr-un singur strat,iar al doilea trebuie dat cu grija pentru ca se suprapun confetiile si nu mai au acelasi efect.Cu roz si mov am realizat un model simplu punand cate o culoare pe fiecare parte a unghiei si in mijloc puncte.Pe inelar am dat baza roz Natty si am incercat "water spotted" cu mov pentru ca imi place la nebunie aceasta tehnica <3
      Ne vedem maine cu o noua tema din colaborarea Autumn and Winter Holidays :D
      Pupici ManiQ I.M
 

2 comentarii: